نمک عشق

عشق و عاشقی و گاهی شعر

نمک عشق

عشق و عاشقی و گاهی شعر

امان از دل عاشق

سلام خدمت دوستان گلم . معذرت می خوام اگه دیر به دیر آپدیت می کنم ...  ولی هیچ موقع شما رو فراموش نمی کنم . میبینم که بلاگ اسکای هم کلی وبلاگ نویس جدید پیدا کرده  غزاله جان و برجیس عزیزم و بقیه رفقا که اگه بخوام اسم ببرم دیگه وبلاگم بالا نمی یاد   آًا این وبلاگ گروهی دوست دارم اینروزا چقدر طرفدار پیدا کرده . کلی باحال شده .. وبلاگ گروهی دوست دارم  هم مدت زیادیه که کارش رو آغاز کرده و هر روز بهتر از دیروز به کارش ادامه میده که جا داره به همشون خسته نباشید بگم .... سحر جون هم از تاریخچه نویسندگان و بزرگان نوشته که خیلی با وبش حال کردم   دیوانه مهتاب هم که هنوز دیوانه مهتاب مونده انگار نمی خواد عاقل بشه  
اینم اگه حسش بود بخونید : 

بارون که بارید برو زیر بارون
به یاد دیدارای اون روزامون

تو چمدونم پر عطر یاسه

     فکر نکنی دوری و پیشم نیستی

             قلب من پیشته تو تنها نیستی                                                                            
         چشمام با چشمای تو در تماسه